Επειδή δε θυμόμαστε μέρες... αλλά στιγμές..! (Cesare Pavese)

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Περπατώντας στη φύση..

Όπως σας έχω ξαναπεί μένω σ'ένα όμορφο χωριό της Λακωνίας κοντά στη Σπάρτη.Το σπίτι μου λοιπόν  είναι μέσα στη φύση και νοιώθω υπέροχα γι'αυτό! Λατρεύω τη φύση, λατρεύω τα ζώα και καθημερινά κάνω μία ώρα περπάτημα ανάμεσα σε δρομάκια γεμάτα χόρτα και πέτρες, αγριολούλουδα και τώρα το Καλοκαίρι που και που ... κανά φιδάκι! Ναι η αλήθεια είναι ότι συναντάω συχνά. Γι'αυτό πάντα κοιτάω που πατάω και προσέχω πολύ. Σε καμία περίπτωση δε τα σκοτώνω γιατί αυτά είναι στο χώρο τους, εγώ είμαι ο "εισβολέας" της υπόθεσης δε θα τα σκοτώσω κιόλας. Άλλωστε όταν παίρνουν χαμπάρι ότι πλησιάζω το βάζουν στα πόδια (ποια πόδια δηλαδή λέμε τώρα..) 

Έτσι λοιπόν περπατώντας συναντάω πολύ όμορφα τοπία όπως αυτό! 
Στο βάθος φαίνονται τα προβατάκια που βόσκουν..
 Και βέβαια κάθε σπίτι έχει το σκυλί του ή τις γάτες του! 
Κοιτάξτε εδώ μια τριάδα που μου ποζάρει!
Και βεβαίως πολύ μα πάρα πολύ χαμομήλι!!!







 Είμαι πεποισμένη πως μπορούμε να περνάμε όμορφα ακόμα και μέσα από απλά καθημερινά πράγματα όπως είναι μια βόλτα στη φύση. Αρκεί να έχουμε ανοιχτή την καρδιά μας στη χαρά και να μην είμαστε μονίμως βυθισμένοι στην απελπισία και στην απόγνωση. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο, υπάρχει και το γκρι και ακόμα καλύτερα... το ροζ! Βάλτε μουσική, χαμογελάτε, αισιοδοξείτε, αγαπάτε!!! Μόνο έτσι θα προσελκύσετε τη χαρά στη ζωή!
~~~~~~
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχηθώ στους αγαπημένους μας μαθητές που ξεκίνησαν πανελλήνιες εξετάσεις σήμερα (μαζί και ο γιος μου)  
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
Φιλιά πολλά!
 ༺♥༻ ♥༻ Σας ευχαριστώ!༺♥༻ ♥༻

14 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαρι μου.. Τι ομορφες οι φωτογραφιες σου..
    Ζηλευω που μενεις κοντα στην φυση που λατρευω.
    Εμεις εδω στην πολη μονο την θαλασσα εχουμε.
    Καλη επιτυχια στον γιο σου και σε ολα τα παιδια που δινουν εξετασεις.
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις θάλασσα κοντά είσαι σούπερ!!! Ευχαριστώ Μαράκι μου, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφες φωτος
    Καλά να περνάς
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν! Φιλάκια και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ λατρεύω τη φύση..και όλα τα πλάσματα που ζουν σε αυτή! Καλές βόλτες και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες φώτος! Είσαι πραγματικά τυχερή που ζεις στην επαρχία.
    Καλή επιτυχία στο γιόκα σου και σε όλα τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις!
    Πολλά πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στο νέο σου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα να'σαι καλά σ'ευχαριστώ! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Marie μου, τί όμορφα που τα λες! Η ομορφιά και η ευτυχία στα απλά καθημερινά πράγματα βρίσκεται! πολύ ωραία τοπία! Ευλογημένος τόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στο γιο σου στις εξετάσεις καθώς και στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Βέρα! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Μαρί - Μεράκι μου!!!!
    Καλορίζικο το πολύ όμορφο και αισιόδοξο blog σου και καλή επιτυχία στον γιόκα σου, στις Πανελλήνιες!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες, μου άνοιξαν την καρδιά....
    Θα τα λέμε κι' από ΄δω λοιπόν...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σε ευχαριστω που με προσκαλεσες καλοταξιδο το πανεμορφο blog σου καλη επιτυχια στο παλληκαρι σου συμπασχουμε φετος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...